Bij nieuwbouw of renovatie van huurwoningen staan de huurders vaak voor een groot aantal keuzes. Daarnaast hebben ze vragen over de planning, de consequenties, een mogelijke tijdelijke verhuizing en het meer- en minderwerk. Daar gaat veel tijd in zitten. Wij nemen die tijd.
Home4U neemt de bewonersbegeleiding op een professionele manier van je over. Zowel de opdrachtgever als de bewoner heeft bij Home4U éen vast aanspreekpunt. Vooral voor de bewoners is dat erg prettig, want met korte lijnen zijn hun vragen snel beantwoord. Wij leggen ze in begrijpelijke taal uit wat er gaat gebeuren en wat de gevolgen en mogelijkheden zijn. Door alle bewoners goed te informeren en mee te nemen in het proces, zorgen we voor een soepel verlopend traject. En dat bespaart tijd én geld.
Al onze diensten zijn maatwerk. We kunnen het hele adviestraject voor je verzorgen, maar je kunt ook een aantal diensten selecteren. Denk daarbij aan het opstellen van keuzelijsten, het opvragen van offertes en de communicatie met showrooms en het organiseren van informatieavonden.
Kopers kunnen gebruik maken van het digitale kopersportaal. Daarin staat alle informatie over hun woning, het project en de communicatie met hun kopersbegeleider. Het vriendelijk en volledig informeren van kopers zorgt voor een breed draagvlak en het voorkomt klachten, vertraging en extra kosten.
Lisa Oude Veldhuis / Kopersbegeleidster
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt. Neque porro quisquam est, qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit, sed quia non numquam eius modi tempora incidunt ut labore et dolore magnam aliquam quaerat voluptatem.
Wij zijn wel thuis voor een vrijblijvende afspraak.