Klachtenprocedure

Home4U streeft ernaar haar dienstverlening zo goed mogelijk uit te voeren, maar helaas gaat dit niet altijd goed. Heb je een klacht? Als je het ons doorgeeft, kunnen we samen naar een oplossing zoeken.

Hoe meld ik een klacht?

Klachten kun je aanleveren via het contactformulier onderaan deze pagina, of per mail (info@home4u.nl of klachten@home4u.nl) of post (Home4U, Klachtenafhandeling, Twentepoort Oost 29, 7609 RG Almelo).

Wanneer krijg ik een reactie op mijn klacht?

Binnen vijf werkdagen na ontvangst van jouw klacht krijg je van ons een reactie met:

  • de oplossing;
  • of: een inschatting van de periode om tot een oplossing te komen;
  • of: de status “niet in behandeling genomen”.

Welke klachten neemt Home4U niet in behandeling?

  • Anonieme klachten.
  • Klachten die je al hebt voorgelegd aan de rechter.
  • Klachten die Home4U al heeft voorgelegd aan de deurwaarder of een advocaat.
  • Klachten die gaan over een vergaderbesluit. Hiervoor moet je je richten tot de Vergadering van Eigenaars of tot de rechter. Dit laatste binnen een maand na de dag waarop je van het besluit hebt kennis genomen of kennis heeft kunnen nemen.
  • Klachten over zaken die buiten de uitvoering van de dienstverleningsovereenkomst met jouw VvE vallen, bijvoorbeeld overlast in de buurt, onderhoud wijkgroen, onderhoud van jouw eigen appartement.

Ik heb een reparatieverzoek

Reparatieverzoeken kun je melden via het webportaal.

Contactformulier